05 juni 2008

Vit charm

Lånade av min kompis L det sista numret av Sköna Hem och placerade mig i soffhörnet med en stor mugg kaffe.
Och blev helt kär i detta lilla röda torp som norrmannen Geir Oterkjær har inrett och fått så charmigt. Tänker samtidigt på hur det ser ut på vårt sommarställe där renovering står på agendan.... Men dessa bilder känns som fantastisk inspiration. Jag skulle nog vilja ha några fler färginslag men visst är det vackert med allt det vita också. Gillar att golven är så mörka och de råa väggarna är pricken över i!

Bilder från Sköna Hem

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, så kul att se. Mitt nyårslöfte var att inte köpa några inredningstidningar på ett helt år, men om det publiceras på bloggar så måste jag ju få se. Mmm, så fint, jag njuter! Jag gillar då nästan allt är vitt och luftigt.

Lella sa...

Lisa: Vilket "svårt" nyårslöfte du har satsat på, värre än klassikern att hålla upp med godis ;o)
Härligt att du gillade detta!
Kram