01 juni 2009

Klädproblem

Vilket väder vi har haft, helt underbart!
När värmen slår till så här inser jag dock att några kläder för denna väderlek det har jag inte. Tjatade på maken att han skulle bära upp lådorna med sommarkläderna (jäpp, jag byter efter säsong, men från barndomen) och när lådorna kom upp från källaren efter ett visst mått av tjat insåg jag att det fanns inget av intresse i dem. Detta beror på att förra sommaren var jag gravid och tyckte att det var onödigt att shoppa när man var på väg att växa och idag är jag storleken större än jag brukar vara, morr... Men jag hittade lite fina saker hos Bonáparte som jag har beställt, vad tycks?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker att Bona Parte alltid har stilfulla kläder som man oftast kan ha några år, då gör det inte så mycket att de är lite dyra.
Själv var jag förra sommaren tvungen att byta ut min tidigare tajta klädstil till en lite rymligare stil, och jag vet att jag inte var ensam om detta fenomen när man fått barn!
//Pernilla

Lella sa...

Tråkigt nog var hälften av det jag beställde slut, morrr..
Ja det är skönt att man inte är ensam om att byta till den lite ledigare typen av kläder ;o)
Men nu ska här rullas vagn så svetten lackar!
Må så gott,
Lella

Anonym sa...

Japp, jag tycker dessa kläder såg riktigt bra ut faktiskt!

/Your Pekoraal.