10 april 2008

Semester!

Två som lyckats hitta ett bra ställe att sola på!
Underbart när naturen på något sätt lurar den stumma bänken i betong och lirkar sig fram till solen. Bänken är placerad på Tenerife och där tillbringade jag en riktigt skön vecka med min mamma. Blev lite överraskad när man kom hem till ett vinterlandskap...
Fotade en hel del vackra blommor under veckan och denna bild kanske inte är det mest lyckade men man kunde inte låta bli att dra på smilbanden när man såg de små solarna. Återkommer med fler blomster längre fram.
Kände mig otroligt utvilad när hemresan närmade sig men sen var det tyvärr någon som delade med sig av sin förkylning så nu sitter jag här och snyter och snyter och snyter. Får kurera mig i helgen så kanske den utvilade känslan infinner sig igen.

4 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Låter härligt med en vecka på Teneriffa! Vacker bild.. Trevlig helg, kram!

Poppins sa...

Hoppas du inte åker dit på en alltför jobbig förkylning.
kram

Unknown sa...

Skojig bild!
Här har det snöat istället.

Lella sa...

Mia: Ja det var toppen men trist med den envisa förkylningen som följde med hem. Tack!
Kram

Poppins: Nu börjar jag bli normal igen :o)

Opievallmo: Ja de var underbart söta :o)
Hoppas att snön har smält nu!