04 januari 2008

Vems sovrum?

Det här tycker jag är en snygg bild som säger ganska mycket om den som sover där.
Så här tänker jag.
Det är någon som vill ha det ombonat och som klarar att blanda olika stilar utan att få rummet att kännas rörigt. Allt i rummet känns som det hänger ihop på ett bra sätt.
En känsla av bra självförtroende, vågar lite, som att blanda rosa och rött.
Gillar musik, gissar att hon spelar gitarr.
Förmodligen intresserad av mode och är kanske skofetischist?
Tycker om att ha konst på väggarna men har även några personliga foton inramade.
Och sist men inte minst, hon sticker ut och har en sadel i sovrummet?! Kan kanske vara så att den ställdes där för just denna fotografering, eller kanske inte....


Och vem är det då som bor här?


Jo det gör Chloë Sevigny!

3 kommentarer:

anna k. sa...

Jag blev lite paff faktiskt. Fick känslan av att det var en man som bodde där...

Snyggt värre dock!!

Poppins sa...

Vem? Har ingen aning om vem hon är. Är det en skådespelerska! Bra smak har hon i alla fall. Det är ett sådant rum som jag skulle gilla, är svag för blandningen av feminint och maskulint.

Lella sa...

Anna: Håller med, lite maskulint känns det.

Poppins: Helt rätt, skådis är hon. Slarv av mig att inte skriva det!
Kul att du gillade rummet :o)