15 januari 2008

Nöjen, nöjen, nöjen...


Förra veckan blev en hektisk vecka fylld av nöjen!
Det var Formex där jag och L spenderade en hel dag och ändå hann vi inte med allt vi hade planerat. Såg många fina saker och temat för denna gång kändes härligt, snygga inspirationsmontrar. En av höjdpunkterna var också att träffa Lina och titta på hennes finfina kort, blev så förtjust i alla nya Bacillkort!
Sen blev det en kväll på Börsen där vi åt god mat och skrattade så tårarna rann åt R.E.A-gänget som gör en jubileumsshow. Skrattade nog mest åt parodin på Andra avenyn, vansinnigt roligt, och ännu roligare blir det när Sussie Eriksson och Rachel Molin försöker hålla sig för skratt men misslyckas till vår stora förtjusning.
Och däremellan hann jag med en tjejmiddag på restaurang Hoummus. Ett trevligt ställe som B introducerade för mig och som jag gärna återkommer till. Även denna gång rullade vi ut med ett leende på läpparna. Hur gott är det inte med Libanesisk mat, jag bara undrar!
En riktig toppenvecka helt enkelt som avslutades med en mysig middag hos I och M. Undrar om jag måste laga min egen mat denna vecka ;o)
Bilder från Restaurang Hoummus

6 kommentarer:

Lina Gardelid sa...

Hallå där!

Det var riktigt roligt att träffa dig häromdan! SÅÅ kul att få ansiktet bakom. Man är ju så konstig att man alltis bildar sig en egen bild av hur människan ser ut... utan att ha sett...
Eller det är kanske bara jag som gör så? :P
i alla fall! Tack för att ni tittade till mig. Hoppas ni hade det riktigt bra resten av tiden. men det verkar som ni har haft det! Ha det gott!!
STOR KRAM!

Poppins sa...

Oj, här hittade jag en festprisse till. Har precis varit och roat mig i London! Ibland leker livet! Som tur är för det blir alltid måndagmorgon igen... :)

Unknown sa...

Men oj, vilken festig vecka du haft. Kul!
/B
www.lyckligagatans.blogg.se

Unknown sa...

FESTLIG, skulle det stå. haha...
/B

Hem och Lycka sa...

Låter verkligen som en riktig toppenvecka! kram

Lella sa...

Lina: Jätteroligt att träffa DIG!
Och dina kort är jättefina, min humor ;o)
Mässan var bra men att man kan bli så trött. Gissar att du var ganska slut efter den helgen!?
Kram

Poppins: LONDON, hur kul låter inte det. Ska kika in hos dig, gissar att du har bloggat en del om den resan :o)Har varit helt bortkopplad (sjuk)denna vecka, därav inget bloggande.
Kram

Birgi: Ja, veckan var toppen, denna vecka har dock varit dess motsats. Men nu är man på benen igen. Roligt att du skrev hos mig, ska kika in hos dig :o)
Kram

Mia: Ja tänk om alla veckor var så...
Kram