29 januari 2008

Sjuk, sjuk, sjuk...

Den här rubriken är inte lika skoj att skriva som den förra, av förståeliga skäl...
Det passar väl aldrig att bli sjuk men den här veckan är det helt fullklottrat i almanackan så det passade absolut inte med feber och halsont, morr. Men nu är det som det är.
Knappt man orkat sitta uppe vid datorn så nu är det dags att släpa sig tillbaka till soffan.
Imorgon kanske man orkar titta på en film. Fick några filmer av min bror i helgen och jag tror att jag börjar med Butterfly on a Wheel med Pierce Brosnan och Maria Bello i huvudrollerna.

Hej på en stund.
2008-02-03 Orkade inte titta filmen och har fortfarande inte gjort det. Men ikväll tror jag att det kan passa :o)

2 kommentarer:

Poppins sa...

Stackars dig! Hoppas du snart kryar på dig.
kram

Lella sa...

Nu mår jag bättre!
Kram