15 oktober 2007

Barnslig!

Jag vill ge bort presenter från Blablakids! Eller så kanske jag köper en stickad docka åt mig själv...
Blir man inte lite extra lycklig av att titta på deras underbar dockor, väskor, filtar mm? Jag blir det i alla fall och om det beror på att jag är lättroad eller barnslig för min ålder kan jag inte svara på. Tycker också att namnet känns kul, Blablakids! På deras hemsida kan man läsa att blabla betyder nothing and everything, it´s a swirl of letters flying, a small word for a big idea...
Kollektionen är designad av Florence Wetterwald och tillverkas för hand i Peru, ett riktigt hantverk. Läs mer om dem på deras hemsida blabla.com
Sen vill jag bara berätta att jag presentade lillebror i helgen med produkter från Sandkorn (se inlägget nedan) och nu väntar jag på ett betyg :o)

10 kommentarer:

Poppins sa...

Ja, så glad man blir av dessa vackra färger och fina hantverk. Och vilken bra idé att använda lillebror som försökskanin!
kram

Tingeltangel sa...

Vilka underbart charmiga saker du visar. För egen del tar jag dock ännu hellre lite Sandkorn-produkter. Ser fram emot en rapport om kvalitén. Hoppas den är bra för jag föll direkt för de snygga förpackningarna.

Anonym sa...

Vilka underbart söta prylar för barn! Jag vill också ha! Trevlig helg!

www.nestorforlag.se sa...

Som tack för all rolig läsning och stor inspiration erbjuder country-dreams.se alla bloggare 10 % rabatt på en vara under en dag, den 20/10. Rabatten kan inte kombineras med andra erbjudanden och gäller ej beställningsvaror.
Vid din beställning anger du under "meddelande till säljaren" ditt bloggnamn samt vilken vara du vill ha till rabatterat pris.
Välkommen in.

Mvh Jessica/country dreams

www.country-dreams.se

Anonym sa...

Jag älskar barnprylar! Någon gång lär man ju garanterat få användning för dem, så varför inte börja köpa redan nu? ;)
Kram, A. Amaryllis

Anonym sa...

Tack så mycket! Kul att du vill kika in igen :)
Kram, A. Amaryllis

Hem och Lycka sa...

Å vad sött!

Lella sa...

Poppins: Glad är det rätta ordet!
Visst var det ett smart drag ;o)

Tingeltangel: Ja, jag väntar fortfarande på ett utlåtande om produkterna. Får ringa och tjata lite.

Pethra: Visst vill man, trots att man passerat dockstadiet med ....många år ;o)

Jessica: Vilket trevligt erbjudande, ska kika i butiken!

Amaryllis: Och så länge kan man köpa fina presenter!

Mia: Som socker, fast roligare ;o)

Lina Gardelid sa...

Oooh sicka söta små saker.
Underbara färger!

Tack för tipset. kan komma till användning nu när man kommer att bli moster igen. Hi hi...

Kram!

Lella sa...

Lina: Man blir glad av att se alla små filurer.
Härligt att bli moster!