02 oktober 2007

Lellas favorit



Här kommer min absoluta Odd Molly-favorit denna säsong!
Hann inte köpa min sommarfavorit för när jag kom till skott så hängde det endast några uddaplagg på en ställning och såg ynkliga ut. Expediten som visade mig till denna mer eller mindre tomma ställning sa med förvåning i rösten. -Detta är det enda vi har kvar!?
Så denna gång kommer jag vara snabbare och ska omedelbart ut leta efter denna Lella-blus (fast kanske inte ikväll...)!


Snygg baksida så den visar jag också!

Bilder från Odd Molly

11 kommentarer:

Tusset sa...

Jättefin! Påminner mig om att jag "måste" ut och shoppa lite nya kläder inför hösten...

Anonym sa...

jaaa, odd molly har så mycket fint! är riktigt sugen på en kofta.. :D

Lella sa...

Tusset: Ja det behöver jag också, gäller para att hitta tiden.

Skogsfrun: Sååå många fina saker och sååå dyra måste man säga. En kofta vore inte alls dumt...
Julklappstips kanske!?

Poppins sa...

Jättesnygg och banne i mig är baksidan faktiskt snyggare än framsidan... Ovanligt.

Lella sa...

Poppins: Håller med dig, man får väl backa sig fram när man har den på sig ;o)

Anonym sa...

UNDERBAR

Lella sa...

Att ha det gott: Jag ska kika efter den på fredag, hoppas att jag hittar den :o)

Cecilia sa...

åh så fin! den borde jag också köpa direkt, om jag ínte försökte vara litemer sparsam just nu...

trevlig lördag!

kram Cecilia

Lella sa...

Cecilia: Kikade efter den förra veckan men kunde inte hitta den, misstänker att den inte kommit till butk än.... Eller så har jag missat den här oxå...
Kram

Cecilia sa...

Hej igen!
Jag sprang på den i butiken Jutaboden, på landet utanför Borås! Stod och valde länge med köpte till slut den vita med röda broderier, eftersom sällskapet tyckte att den passade mig bäst. Den blå var väldigt fin den med!

kram

Lella sa...

Cecilia: Då vet jag att den har kommit ut i butik!
Ut och jaga med andra ord. Och grattis till dett inköp, kan tänka mig att den vita oxå är ski...snygg!