26 april 2007

Shopping

Den här blusen såg jag i måndags när min kompis Å och jag var på shoppingrunda. Målet för dagen var att hitta en snygg klänning till Å som ska på rolig vårfest (jag är inte alls avis....:o)).
Och vi lyckades med bravur, hittade snyggaste klänningen i stada! Skulle vilja lägga ut en bild på den men lyckas tyvärr inte, den är från Tiger och deras bilder får jag inte kläm på? Hur som helst så såg jag denna blus som jag inte kan glömma och det betyder nog att jag måste köpa den. Å sa till och med att det var en Lellablus och då är ju saken klar!
Bild från odd molly

5 kommentarer:

Tusset sa...

Jättefin!

Signes Vind sa...

Trånar också efter något Odd Mollyplagg...Måste ha!!

Stina sa...

Vill också ha...:-) Kram Stina

purple area sa...

Den var jättefin!

Lella sa...

Tusset: Mmm, vill ha...

Lotta: Ja de har verkligen mycket snyggt, ganska häftiga prislappar så man får välja någon godbit.

Stina: Ja den är svår att motstå :o)

Purple: Vissst är den. Ska försöka hinna iväg på lite shopping i veckan, hoppas att den finns kvar!