12 april 2007

Trädgårdsdröm

Det här är en av mina favoriter när det gäller trädgårdsmöbler. Skulle vilja ha den i ett hörn av trädgården där det finns lite skugga och där slår man sig till ro med en bok, eller vaför inte en inredningstidning, och naturligtvis med en stor kopp kaffe! Har många projekt på gång i trädgården, en pergola ska byggas, vår lillstuga ska få ett tak och lite färg på sig, rosenrabatten ska flyttas osv osv. Men samtidigt som det är massor med jobb som väntar så är det få saker som är så rofyllda som just trädgårdsarbete, man får ta en sak i taget och inte glömma bort att njuta i hängmattan när det blir varma dagar. Kom just på att hängmattan inte har sitt gamla fäste kvar, hmmmm, att hitta en ny plats till den blir prio ett på måstelistan :o)

6 kommentarer:

LISEN sa...

Ha, ha...skön inställning att det är prio att få upp hängmattan. För att ligga där och planera allt du vill göra/FÅ GJORT ;-) Men det finns ju knapptast nåt mer rofyllt än att vagga sig till ro i skuggan under ett träd och känna ljum sommarvind...! Lycka till, kompis!

Anonym sa...

Ja, dina kompisar tycker oxå att hängmattan är prio ett!!!!! ha ha!!!!
Åsa

Lella sa...

Lisen: Åhh, ljum sommarvind, vagga sig till ro, herregud vad jag längtar till sommaren!

Åsa: Jaha det kan jag tro det! Klart jag fixar hängmatta till er:o)

Poppins sa...

Den soffan hade passat in hos mig också!

A sa...

Vilken mysig en! Trevlig helg!

Lella sa...

Poppins: Va härligt!

Anna: Ja den är så vacker. Tack och trevlig helg du också!