10 april 2007

Fotoväska

En personlig handväska får man om man använder sig av ett fotografi. Eftersom jag har varit (fortfarande är skulle nog maken säga:o)) lite av en väskoholic så blir jag lite sugen på att göra en egen fotoväska. Har inte riktigt kommit fram till vilket foto jag ska använda men någon mysig bild med lite humor blir det nog. Har ganska nyligen rensat i min väsksamling och det betyder att det finns plats för några nya objekt!
Och jag köpte faktiskt en söt liten väska för några veckor sen som fick ligga och mogna lite innan jag visade upp den för maken, precis som om det skulle göra någon skillnad!!!
Bild från John Lewis

8 kommentarer:

Signes Vind sa...

Ursnygga väskor, hoppas de kommer till Sverige också. Har sett fotoväskor hos Fotoquick -men de är urtöntiga om man jämför med de som du visar.

Anonym sa...

Åh, kul idé!! Hmm, jag är också väskoholic...

Haha, nej, det spelade nog ingen roll att du väntade några veckor med att visa väskan ;)

Lella sa...

Lotta: Visst är de fina(beroende på vad fotot föreställer). Har inte sett väskorna på Fotoquick men det låter inte som jag har missat något :o)

Elin: Härligt, en väskoholickompis!
Nej och jag berättade senare för mannen att jag gömt väskan ett tag, helknäppt.

Anonym sa...

Vilka fina och personliga väskor! Hade varit roligt att göra sin egen favoritväska. Dock behöver jag egentligen inte alls någon ny väska... jag skulle nog behöva rensa lite bland mina snarare :-)
Trevlig kväll!

Anonym sa...

Det där vore nått för skrytiga mormödrar med barnbarnet på bild!

Anonym sa...

Men så fina väskorna var som du visade på bilden. Jag ska göra en fotokuddehar jag tänkt, har köpt hem allt som behövs så jag ska bara ta tag i det :-) Väska kanske kan bli nästa projekt då. Om kudden blir bra...

Lella sa...

Christina: Visst verkar det kul, och visst har man väskor så det räcker! Men sen hittar man någon som man inte klarar sig utan:o)

Lisa: Hahah, verkligen mitt i prick.

Kix: Precis så tänkte jag göra, man får helt enkelt sy en egen väska om man inte hittar en lämplig att använda!

kicki sa...

Jag syr fotoväskor och kuddar som vi säljer. Eget foto blir personliga favoriter och uppskattade presenter. Vi gör också tavlor och tapeter. Kolla in vår hemsida www.printprodukter.se