13 april 2007

Dags för lite bubbel kanske?

Hos Martha Stewart får man tips om det mesta och den här brickan tycker jag är fin. Man tager sig en bricka, målar den i önskad färg(den på bilden är inte dum alls!), kanske sätter man en bit tapet i botten eller använder sig av lite decoupage. Sen borrar man fyra små hål, ett i varje hörn, och i dem skruvar man dit sina små brickfötter och vips så har man en urtjusig bricka a lá Martha!
Sen är det fredag och det tänker jag fira med lite bubbel. Skålar inte bara för att det är fredag utan också för att solen skiner, termometern stiger och för alla underbara saker som plötsligt händer!
Kram på er

11 kommentarer:

Anonym sa...

Ja tack, lite bubbel vore inte fel! :-) Ha en trevlig helg! PS IKEA-snurrstolen är ju för härlig! Inte de färger jag själv skulle valt (jag skulle valt deras vita) men den Du visar blir jag helt glad av,när jag ser den här hos Dig!

LISEN sa...

Bubbelibubb...jag bubblar gärna jag med :-) Hi, hi...

LISEN sa...

Blev visst lite av bara tanken på bubbel...glömde ju: superfin bricka, superfin bild!!

LISEN sa...

Näe, nu!! Ordet yr föll bort...Som sagt. Yr i mössan. Kramis/L

Signes Vind sa...

Ja tänk vad hon hittar på Martha Stewart. Smart idé har inte sett något liknande.
Kram Lota

Anonym sa...

Superfin bricka, bra tips till våran pysseldag. Kram Ina

Lella sa...

Cleo: Bubbel är aldrig fel! Inte mina färger på stolen egentligen men just på den och med det mönstret så blir det tilltalande. Hoppas du också får en bra helg!

Lisen: Ojojoj, lite yrslig..hahaha, klart att du bubblar med. Och visst är brickan fin!

Signes vind: Ja hon (de) är fiffiga, ska nog försöka mig på detta brickbygge!

Ina: Va roligt att du tycker det och att du tittar in här! Det blir absolut ett brickpyssel för mig, tycker att den är jättefin:o)

Kram på er alla

Anonym sa...

Vilket jättebra tips...Tack!

Lella sa...

Charlotte: Det var så lite ;o)

Anonym sa...

Vilken bra idé! Det vill jag testa! Kramar/Emma

Lella sa...

Emma: Visst är det en bra idé! Har inte gjort någon egen bricka än men det står högt upp på prioriteringslistan :o)