03 april 2007

Tänk om.....


Tänk om det såg ut så här hemma i vårt vardagsrum! Har kommit på att jag vill ha en gammal moraklocka, spelar ingen roll om den fungerar eller ej för jag vill ha den av enbart estetiska skäl :o) Har letat lite på blocket men inte hittat någon än. Min kompis Å (turgumma där) har en underbar liten moraklocka som hennes farfar byggt och den är lite förebild för hur den jag letar efter ska se ut. Tycker också om skåpet som syns i bakgrunden och den bruna väskan och brickbordet och..... osv.
Bilder från Zandvoort

8 kommentarer:

Anonym sa...

mamma sålde sin moraklocka för 500:- för ett tag sedan...
Äsch!

Lella sa...

Åhhh, det skulle jag ha vetat om!

Signes Vind sa...

Så snyggt - skulle oxå vilja ha ett hem som såg ut så - men vita fåtöljer o mina hundar = går inte..
Men brickbordet skulle ju förståss gå...

Anonym sa...

Ja, tänk om... Vad kul att ha hittat till dig! Du har en jättefin blogg!

Moraklockor är läckra i kontrast till det nya och moderna! Gillar kontraster jag :)

Önskar dig en härlig onsdag!

Lella sa...

Lotta: Ja hundar och vita möbler kanske inte är den bästa kombinationen:o) och lite mer färg än det är på bilderna skulle jag nog vilja ha.

Art[e]Fact: Tackar! Och en härlig onsdag till dig:o)

LISEN sa...

Superfint! Vad då hundar och vita soffor...det såg du just att det funkar...?? Eh, nä just det ja... Det var ju just det det inte gjorde...

Cecilia sa...

Strålande perfektion!!! Men vita soffor... Köpte en för sex år sedan. Måste varna för att den inte håller sig ren särskilt länge och att man tröttnar på att hålla efter den... Satt just och funderade på om det är dags att tvätta överdragen igen - två chokladfläckar, en tefläck och allmän smuts gör sig påminda!

Lella sa...

Lisen: Sisådar va ;o)

Cecilia: Känner igen det! Hade en vit soffa innan våran nuvarande blå och det var ett evigt tvättande, men snyggt är det.
Kul att du kikade in :o)