23 april 2007

Inget är som väntans tider

Japp, då var man på banan igen. Idag tog maken tag i vårt bredbandsproblem på allvar och vips så kan jag blogga igen och det känns hur roligt som helst :o)
Förra veckan var en tung vecka på många sätt men nu börjar saker och ting att falla på plats och för att pigga upp mig lite till lägger jag ut bilder på en favorit, muggar från Karin Eriksson. Hittade just dessa hos mirror mirror, tyckte att det var kul att tipsa om även om man naturligtvis kan köpa dem på närmare håll än London(lite som att gå över ån efter vatten:o))! Karin Eriksson håller till på Överjärva Gård i Solna där hon tillverkar fantastiska saker i keramik. Hon har också en jättefin blogg som jag gärna besöker.
Med tanke på värmen som skall komma till oss i veckan önskar jag mig en latte i muggen och den skall drickas sittandes i lä mot vår husvägg, mums va mysigt.....
Sen vill jag tacka alla trogna bloggkompisar som kikar in fast det har varit totalt stiltje här, ticketack!

7 kommentarer:

Stina sa...

Vad fina bilder.

Jo,jag har köpt krokarna i Rättvik, hos Furutorp.
Kram Stina

Anonym sa...

Oo så söta muggar!

Anonym sa...

Ljuvliga muggar. Rent ljuvliga.

Anonym sa...

Kul att du är tillbaka (på riktigt liksom)! Jättesöta muggar!

Lella sa...

Stina: Visst är de underbar, tack för info om krokarna:o)

Lisa: Mitt i prick!

Cloe: Mitt i prick igen!!


Elin: Va roligt att du tycker det, blir jätteglad!

dreamhouse sa...

åh vilka söta!! ska jag kolla in! ha en mysig helg! kram

Lella sa...

Dreamhouse: Ursöta!
Mysig helg till dig också :o)