09 oktober 2007

Till badet...

Nu är jag lite nyfiken. Har hittat, eller hittat och hittat, min kompis Å tipsade mig om butiken Sandkorn. Och jag föll pladask för deras vackra produkter när jag fick se dem på Hem2007 förra veckan, så nu återstår bara att prova hur de känns. Är ganska petig när det gäller hudvårdsprodukter (vem är inte det förresten!) så ett litet prov får det bli först. Och passar de mig så ska jag fylla badrummet med många fina flaskor och tvålar från Sandkorn.
De säljer två olika märken, Harnn natural home spa och Thann. Båda märkena arbetar med gammal beprövad kunskap inom naturmedicin och de använder sig av botaniska oljor. Att produkterna sen har miljövänliga förpackningar, inte testas på djur och att garanterar att de inte använder sig av barnarbete gör att jag blir extra glad.
På hemsidan kan man läsa detta citat:
”Att unna sig själv är inte en synd men det vore synd att inte våga unna sig.”
Låter väl rätt och riktigt!?
2007-10-27: Nu har lillebror rapporterat att produkterna han fick är jättebra och de doftar så gott! Kul tycker jag :o)

7 kommentarer:

Poppins sa...

Flaskan ser verkligen snygg ut. Och naturprodukter brukar vara väliga mot huden. Du får lämna rapport!

Anonym sa...

Montern de hade på hemmässan var jättefin!! Hoppas produkterna är det med!!

Anonym sa...

såg ut som det fanns riktigt mycket gött där!

Lella sa...

Poppins: Har köpt lite produkter nu men inte till mig utan till lillebror som fyllde år förra veckan. Väntar på en rapport från honom :o)

Anna: Hittade till deras butik i Täby centrum och hanlade lite presenter. Jättefina paket fick man och gullig personal!

Skogsfrun: Verkligen, gick länge i deras butik och valde med omsorg. Jag hoppas att lillebror blir nöjd med sin present som han fick därifrån :o)

purple area sa...

Gillar Thann skarpt, vackra produkter som både doftar gott och ser fina ut i badrummet. Härligt!

Anonym sa...

Hittade en broschyr som jag tohg på hemmässan häromveckan. jag tycker allra mest om deras "förpackningar" Skulle nästan kunna köpa dem därför. Hoppas de är sköna med!

Lella sa...

Purple: Så himla fina att ha framme, och härliga dofter som inte känns så artificiella.

Charlotte: Det kan man väl få göra, köpa för förpackningens skull! Har man tur så tycker man om innehållet oxå ;o)