12 december 2007

Isabella Smith

Äntligen ska Bokbönorna samlas för en ny bokträff, ska bli så roligt. Ibland är det helt hopplöst att få till en tid som passar alla och så har det varit denna gång. Men nu ska vi träffas och snacka om Stefan Einhorns bok Konsten att vara snäll som jag valde förra gången. Sen kommer det spännande momentet när den nya boken ska presenteras, denna gången vald av K. Jag återkommer imorgon och berättar vilken bok det blev.

Tyvärr har vi det inte så julmysigt hemma än, började fixa lite igår men av någon mystisk anledning ser det nästan värre ut idag, hmmmm.
Hur som helst, jag julpyntar på bloggen istället för hemma. Bilden är från isabella smith och känns enkel och snygg, ska försöka få till något liknande hemma är det tänkt. Roligt att använda gamla koppar att dekorera med.
Ha en bra dag!
Ps. äntligen skiner solen här, underbart!

8 kommentarer:

LISEN sa...

Fin bild...

Lella sa...

Visst är den, charmigt med koppen tycker jag.
Kram

Spectatia sa...

Oj, här var det mycket vackert! Och dessutom böcker inemellan. I'll be back! :-)

Poppins sa...

Isabella Smith har mycket snyggt!
Vår bokklubb har nytt tema, det var min tur att bestämma. Nu läser vi svenska barndomsskildringar. Det har ju kommit ut mycket intressant inom den genren de senaste åren.
kram

Tusset sa...

Ser fram emot en bokrecension! Ang julpynt så har jag faktiskt lyckats få upp en julgran samt 2 adventstjärnor, men sen tog det stopp.

Lella sa...

Spectatia: Tack! Och du är så välkommen tillbaka, lite böcker dyker det upp :o)

Poppins: Spännande val, håller med om att det har kommit många böcker med det temat. Vi får se vad du väljer?!
Kram

Tusset: Recension kommer så småningom! Julgran och två stjärnor, oj oj, då ligger jag efter ;o)
Men jag hoppas på en julgran ikväll.
Kram

Maria sa...

Var p� �hlens i f�rra veckan och �ven de har b�rjat rea ut vissa julsaker, helt sjukt! Tycker att det g�r lite v�l snabbt. Man hinner inte njuta av julen n�r aff�rena stressar p�.

Lella sa...

Inredningsgalen: Nä, just Åhlens brukar vara snabba med att rea ut julsakerna. Vilket jag nappade på förra året och shoppade allt pynt då. Men visst går det lite för fort, själv har jag inte hunnit klä granen än....
Härligt namn du har ;o)