10 december 2007

Och ute är det grått...

Hur ska man kunna få någon julstämmning med detta Londonväder, jag bara undrar?
Visst är det mysigt inne med alla tända ljus och strålande stjärnor. Men lite konstigt är det när man fortfarande kan ha sin sommarjacka utan att frysa och gummistövlar känns mer passande än vinterkängor. Jag längtar faktiskt efter lite knarr under fötterna!
Och för att inspirera till lite julstämmning, om det nu går, visar jag en bild med paket i härliga nya julfärger. Vem blir inte glad av ett rosa paket, inslaget med omsorg. Jag håller med Lisen om att det känns roligt med nya färger på papper och pynt!

5 kommentarer:

Poppins sa...

Ja, nog är vädret grått. Minns inte när jag såg solen sist...
Men väldigt glada och vackra paket. Tur man kan pigga upp sig med lite färg.

Lella sa...

Poppins: Idag tittar solen fram hos mig:o) :o) :o)
Hoppas att den gör det hos dig oxå!

Anonym sa...

Jättefina paket. Man blir glad bara av att titta på dem!

http://hemmariket.blogg.se

www.nestorforlag.se sa...

håller med dig, har inte kommit i julstämning allt, känns nästan som vår när fåglarna kvittrar här hemma. Vill ha snö NU!!!

Lella sa...

Charlotte: Det tycker jag oxå, piggar upp!

Country-dreams: Här har vi fått ett lager frost på naturen men det ser ut att försvinna till julafton :o(
Håller med, snö NU!