17 december 2007

Julmusik

Idag var jag på Ikea, tro det eller ej :o) Faktiskt inte så många julstressade personer där, lite överraskande. Tips är att de började rea ut alla juldekorationer, om någon skulle vilja fynda lite. Det såg ut som det fanns en hel del kvar att rea ut vilket i sin tur måste betyda att det kanske inte var någon jättehit med tokgröna kulor, lila glitter och gigantiska ljuskronor à la snöboll?!?
Ett annat tips är den fantastiska skivan Noël med Josh Groban. Den är klassisk och lite högtidlig, inget Hej tomtegubbar så långt örat når. Har spelat skivan flitigt den sista tiden utan att ledsna och det är ett gott tecken. Klicka HÄR för ett smakprov!

7 kommentarer:

Lina Gardelid sa...

Nu är det jul-lotteri hos Lina på Gården! Välkommen att delta!!
Samtidigt vill jag önska dig en RIKTIGT GOD JUL!!

Kram Lina

Jes/Vita villa vila sa...

Å tack för tipsen! Kikar in och tänkte bara säga hej! Fin sida du har :)

Kram kram Jes

Lotta sa...

Hej!
Vilken underbar blogg jag hittade till här!

Tack för tipset om julskiva, har hört många vackra ord om den skivan.

Ha det härligt och njut!

Kram
Lotta

Poppins sa...

Hmmm, det verkar som mitt förra inlägg försvann ut i cyberrymden. Skulle i alla fall skriva att jag tydligen inte var den enda som var besviken på Ikeas julmarknad...
Och tack för musiktipset!
Har gett dig en utmaning. Hoppas du vill anta den!
kramar

Lella sa...

Lina: Åh så roligt, det ska jag genast kolla in!
Och en riktigt God Jul till dig.
Kram

Jes: Hej på dig och tack, roligt att du hittade hit!
Jul-Kram :o)

Lotta: Åh, ännu mer beröm;o)
Roligt att du hittade hit och lämnade en så gullig kommentar. Välkommen tillbaka, kram.

Poppins: Nja, den var sådär va?! Tycker att de borde kunna göra det mycket bättre.
Utmaningen är antagen, måste bara klura lite :o)
Kram

vinklar o vrår sa...

Tack för tipset! Den måste nog inhandlas :)

Kram
Mia

Lella sa...

Mia: Hoppas att du gillar den :o)
Kram