04 december 2007

Shopping Fund Money Box


En egen Shopping Fund-bössa, det tycker jag var fiffigt!
Riktigt rolig och jag skulle gärna ha en, kanske rent av är i behov av en där jag kunde lägga småskrammel, presentpengar eller varför inte en liten veckopeng. Eftersom klädkontot har minskat i takt med att heminredningskontot har ökat blir det faktiskt inte så mycket nytt att hänga in i garderoben längre. Förr i världen(är jag 100 år eller...)kunde ganska mycket pengar spenderas i diverse trevliga klädbutiker men så är alltså icke fallet nu.
Fast om jag nu hade en Shopping Fund Money Box från Bombay Duck kanske det skulle bli lite roligare att öppna garderobsdörren...

4 kommentarer:

Cecilia sa...

En sådan skulle jag också behöva! Det är inte det att jag är beroenda av att shoppa kläder,men när jag väl köper så vill jag kunna investera i god kvalitetoch då behövs ju resurser...

Ha en trevlig helg!

Poppins sa...

Veckopeng? Tänk om man kunde förhandla till sig en veckopeng från mamma igen? :)
kramar

Hem och Lycka sa...

Men vad smart! Och veckopeng hade ju inte varit dumt att få ;-) kram!

Lella sa...

Cecilia: Ja, jag tror att man skulle ha nytta av den ;o)
Hoppas att din helg var bra!?

Poppins: Klart man ska ha en veckopeng till något extra skoj, anting från egen plånbok eller kanske ifrån makens....
Kram

Mia: Verkliogen inte! Man kan göra som min mor, sluta röka fast hon inte röker! Hennes sambo har slutat röka och då lägger hon undan en slant varje gång han gör det, smart tycker jag :o)
Kram