21 juli 2007

Klädfrossa



Oj vad man kan fynda på rean den här sommaren. Är normalt sett ingen reaperson, blir matt bara jag tittar på dessa överfyllda klädställ. Vill ha sakerna snyggt matchade och stylade, förmodligen en yrkesskada sen min tid i butik. Men hur som helst så har jag denna sommar haft turen att hitta en mindre garderob med kläder för halva priset. Känns nästan som jag har sparat pengar som jag sen kan spendera på min kommande höstgarderob, eller hur!? Och igår var jag en sväng på stan igen, denna gång med min kompis V och hon fyndade massor av bra saker. Bland annat hittade hon snygga byxor och topp på Hobbs. Där finns många "vill ha, klarar mig inte utan" saker. Tyvärr fanns det inget som passade mig denna gång men jag ska kika in där igen för längre fram i sommar ska jag på fest coh då är Hobbs är ett toppenställe att leta på.
Bilder från Hobbs

5 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Snyggt alltihop, gillar särskilt klänningen längst ned till höger..

Poppins sa...

Det är något med FYND som gör att man mår bra. Och varför inte bejaka den känslan?
Lila är inte min färg i vanliga fall, men de kläderna som du visar är jättesnygga.
kram

PS Hur går det med den lilla kissen?

Lella sa...

Mia: Gör jag oxå! Såg den inte i butiken tyvärr :o(

Poppins: Ja, jag tror på att ladda med positiva tankar. Och om jag ska vara helt ärlig så är inte lila min absoluta favorit men modellerna var så himla fina.
Och med kissen går det bra, hann inte se henne så mycket förra gången för hon låg och kurade under soffan och funderade nog på vart hon hade hamnat. Men snart ska vi till svärmor och då är hon nog lite mer sällskaplig av sig. Hon var supergullig!

Signes Vind sa...

Snyggt! Själv har jag helt kommit av mig när det gäller klädshopping denna sommaren - vädret är ju så uselt så jag vill bara dra en filt över mig.

Anonym sa...

Oj sååå mycketsnyggt