02 juli 2007

Vackra textilier

Variation & Inspiration använder svenska företaget Mairo som nyckelord och jag kan inte annat än hålla med. Mönster finns i alla former och de lyckas med konststycket att vara både klassiska och trendiga på en och samma gång. Själva säger de att på grund av sin korta ledtid mellan idé och färdig produkt kan man erbjuda möjligheten att med relativt små kvantitéter göra kundanpassade produkter, såsom ändrad färgställning på tryck eller en ny form på kudde. Tycker jag låter jättebra och unikt! Gå in på deras hemsida och njut av Lore, Rabatt, Blomma och Lulu.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, så härliga textilier! Underbara! Gillar verkligen glansen i dem...

Poppins sa...

Väldigt vackert! Fina färgtoner. Och så gillar jag Howardfåtöljer. Klassiskt och ursnyggt. Har själv två rutiga där hemma som jag älskar.
Kram

Stina sa...

Stilrent och snyggt.

Anonym sa...

Härligt med textilier att dekorera med! Jag gillar den allra nedersta bäst.

Anonym sa...

Vilken jättefin blogg Återkommer

Anonym sa...

Kommer förb och vinkar lite *vink, vink*

Lella sa...

Elin: Gör jag med, andas kvalitet.

Poppins: Riktigt snygg bild, så fick det gärna se ut hemma hos mig :o) Blir avis på dina fåtöljer..

Stina: Verkligen!

Pethra: Har svårt att välja favvo...det blir nog alla!

Att ha det gott: Tack! Du är så välkommen tillbaka :o)

Elin: Va roligt att du kikar förbi, vink på dig ;o)