15 november 2007

Flyttdax

På lördag smäller det för våra vänner. De ska äntligen flytta och på så vis kommer vi att ha en promix på tio minuter mellan oss. Ska bli så roligt att få dem lite närmare oss. Eftersom jag inte riktigt lämpar mig som flyttgubbe har jag fått titeln kock denna lördag, känns lite lyxigt att stå för den roliga biten. Besökte det nya hemmet för första gången idag och det kommer att bli kanon för hela familjen. Vet också att de vill tapetsera om i de flesta rummen så jag kan inte låta bli att lägga ut lite tapetinspiration åt dem....



Bilder från Nässjö Tapetfabrik

10 kommentarer:

Poppins sa...

Kul att ni ska bo så nära varandra. Och dina bilder ger säkert inspiration till inredning.
kramar

Lella sa...

Poppins: Ja det är superhärligt! Vi har varit vänner sen skoltiden och det är ju jätteeeelänge sen;o)
Vi får se vad det blir för tapeter.
Kram

Anonym sa...

Vilka vackra rum och så ROLIGT att få sina vänner på närmare håll!

Lella sa...

Jäpp, hoppas att de får lite inspiration :o)

Skatan sa...

Vilka härliga färger det var i ditt kollage! Gillar sammansätningen av bilder : )

Trevlig kväll!

Tingeltangel sa...

Vackra och inspirerande bilder! Och så roligt det låter att få ha sina goda vänner så nära.

Anonym sa...

Jag gillar glöggen en bit ner på sidan! Smarrigt! Fräsig design också.

Här har du en fåtölj att spana in föresten ; ) Stencool!

http://www.style-files.com/2007/05/21/bibliochaise-with-matching-stool/

Lella sa...

Skatan: Tack, roligt när man lyckas ;o) Har varit dålig på att blogga denna vecka men nu ska jag kika in hos dig.

Tingeltangel: Ja det är verkligen lyxig, speciellt när man bor i Stockholm och kan ha många mil att åka för att kunna ses. Tack oxå :o)

Fritz: Visst är det snygga flaskor, ska hämta mina glöggpaket på Systembolaget imorgon om jag hinner. Och nästa helg är det premiär för detta år!

Håller med, fåtöljen är så cool att jag var tvungen att blogga om den och passar på att puffa lite för din blogg :o)

Anonym sa...

Vilket bra tips om Nässjö Tapetfabrik. Mina svärföräldrar bor i stan och jag skall ta mig en tur dit när tillfälle ges! Tack för tipset! Fina taper skall såklart tilläggas :-)

Lella sa...

Charlotte: Vassegod ;o)