13 november 2007

Tillbaka....


Nu är jag tillbaka och redo att börja blogga igen. En dryg vecka har gått och man gläds över att alla börjar må bättre. Även om man samtidig tänker på att ingen ska behöva råka ut för detta oprovocerade våld som vi läser om varje dag...

Visar några fina bilder som jag hittade hos Nordhjem, men jag tror att det mesta kommer från Tine K.
Skulle gärna använda de vackra servettringarna till julbordet och en tjusig penna gör det extra roligt att skriva julkorten. Ska försöka knåpa ihop egenhändigt tillverkade kort denna jul, fast det har jag ju å andra sidan tänkt göra mååånga gånger så det återstår att se hur det går med den saken.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så härligt att du är tillbaka!! Med underbara bilder med TineK grejor..I love them!! Lycka till med julkortspysslet! Tjing!

Poppins sa...

Jag är glad att du är tillbaka och att ni verkar ha kommit över det värsta.
Har också tänkt göra egna julkort, hoppas bara tiden räcker till.
Gillar också servettringarna. Köpte faktiskt glasdiamanter häromdagen, de skulle jag kunna använda i stället för hjärtat... Det måste jag fundera på.
Många kramar

Lella sa...

Anna: Va glad jag blir :o)
Bilderna är verkligen underbara, lite speciell färgton i dem.
Vi får se hur det går med pysslet i år....
Kram

Poppins: Ja nu känns det bättre och man kan börja tänka på lite annat såsom bloggeriet tex.
Det är ju just det där med tiden som gär att planeringen spricker, hmmm, är man tidsoptimist kanske?!
Kul att höra om det blir några servettringar, låter som det kan bli snyggt!
Kram