23 november 2007

Litteraturblogg

Oj vilken hektisk vecka det har varit och då har det inte hunnits med något bloggande. Har gjort otroligt roliga saker som jag kommer att återkomma till i ett annat inlägg :o)

Nu blir det ett bloggtips som inte har med inredning att göra . Bloggen handlar enbart om litteratur och heter PEKORALEN -- bloggen om redig litteratur. Som Fritz Olsson själv skriver, En blogg FÖR särpräglad, medveten och redig skrivkonst. EMOT allt annat. Kika gärna in och läs bl.a om våra stora svenska författare, få filmtips eller läs en dikt. En välskriven blogg som jag gillar att besöka.
Den häftiga Bibliochaise home från Italienska Nobody&co tipsde Fritz om, riktigt läcker och ett måste för den sanna bokvännen! Den ska rymma fem hyllmeter av böcker och sen tillkommer den snygga fotpallen. Fåtöljen går att få i valfri färg och kuddarna finns i en mängd färger, trevligt.
Önskar nu alla en trevlig helg, må så gott!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skulle behöva ha denna fåtölj hemma hos mig - just nu har jag mer böcker än jag vill erkänna... och ingenstans att stoppa dem (bokhyllan var fylld för ett antal bokmeter sen..)

Lella sa...

Tusset: Samma här och inte har jag hjärta att göra mig av med några böcker. Har ingen aning om vad denna möbel kan kosta men jag gissar att den inte är direkt gratis....
Ha det gott!

Poppins sa...

Absolut möbler för oss! Tänk så mycket böcker man kan klämma in där! :)
Tack för tipset om bloggen, den kände jag inte till. Ska genast kika in där.
Ha en bra helg!
kramar

Lella sa...

Poppins: Men visst är den toppen :o)
Hoppas att din helg har varit bra!
Kram