01 november 2007

Soon Christmas...

Nu kanske jag är lite tidigt ute men det finns en förklaring till det! Tycker, som de flest, att det känns riktigt mörkt och ruggigt ute och då tröstar jag mig med att jultiden snart gör sin entré. Gillar att planera julklappsinköp, slå in klapparna i fina paket, planera mat, pynta hemmet och tänk så mycket god glögg man får dricka. Visst längtar man?!
Julpyntet på bilden är verkligen diskret, bokstäverna är så snygga. Men var ska man hitta liknande här i Sverige? Bilden sparade jag som inspiration och jag hittade den i någon utländsk tidning, minns ej vilken.
Apropå glögg, man kan undra vad Blossa kommer med för ny smak i år?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Rostiga lite mindre bokst�ver har de p� �rstiden i Sthlm och p� Ulriksdals trg. Jag har f�r mig att det blir Havtorn och kanel i �r p� blossa gl�ggen! Ha det gott!

Lella sa...

Bra tips! Kom på att jag har ju sett bokstäver på Ulriksdal...glömsk...
Havtorn och kanel låter gott, ser fram emot att provsmaka :o)
Kram

Anonym sa...

Blossas glögg ser fantastisk ut i år. Släps den 16 november så då är det bara att hänga på låset. Flaskan är jättevacker...

Lella sa...

Charlotte: Håller med, supersnygg! Hoppas den är lika god som den är snygg ;O)
Kram