06 februari 2008

Alla hjärtans dag-tips!

Kolla in denna härliga bok! Fylld av citat från kända författare och personer som t ex Selma Lagerlöf och William Shakespeare, Jane Austen och PG Woodhouse, Mae West och Maurice Chevalier. Laura Stoddart som har illustrerat boken är en välkänd engelsk illustratör som medverkat bland annat i tidskrifter som Vouge och Gardens Illustrated. Många känner säkert igen hennes karaktäristiska stil från vykort och förpackningar från Crabtree & Evelyn. Laura Stoddart är tillsammans med Roger la Borde en personlig favorit.
Tror inte att boken skulle bli någon mitt i prick-present till maken så frågan är, kan man köpa en Alla hjärtans dag-present till sig själv?

2008-02-15 Vilken toppengullig man jag har, boken låg på min huvudkudde igår!

4 kommentarer:

Cecilia sa...

vilket bra tips, tack! Jag älskar verkligen "Crabtree & Evelyn-stilen".

Lella sa...

Cecilia: Ja, hon är otroligt duktig!

Anonym sa...

Absolut!! Man måste vara säker på att få nåt man vill ha!;-) Hihi,,Ja, det var verkligen roligt att ses..vi skulle ha tagit en fika ihop! Nästa gång! Nej ingen bebis ännu, men när som helst! Ha det gott! Kram!!

Poppins sa...

Vilket bra tips! Tror jag ska ge den till mig själv. Gillar verkligen illustrationerna.
kramar