05 mars 2007

Choklad


Vill tipsa alla som bor nära Linköping eller dom som bara känner för en utflykt i helgen, besök Linköpings Chokladfestival. Har inte varit på just denna men den Chokladfestival som är på Nordiska museet har jag besökt och det har varit mysigt och framför allt väldigt gott!
Till något helt annat, Melodifestivalen!
Jag tycker att rätt låtar gick vidare i Nyköping men det var svårt för alla artister var så otroligt duktiga. Det var stor skillnad på att se dom uppträda live mot att se dom på tv. Måste slå ett slag för Magnus Uggla som gjorde ett riktigt bra nummer och som hade ett fantastiskt publikstöd. Han är nog en artist som ska upplevas live. Allt som allt var det en kalashelg, trevligt sällskap, lite shopping i fina Nyköping, god mat och lördagskvällen avslutades med dans tillsammans med V (alltid lika roligt).

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Lella och välkommen till bloggvärlden! Kan du inte visa något av dina sömnadsprojekt, jag blir så nyfiken. Jag gillar kreativa människor!

Lella sa...

Tack Lisa! Jag ska absolut visa några projekt i framtiden , ska bara få kläm på hur det fungerar med kameran och så vidare. Men det kommer:o). Kul att du tittade in!

Lella sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
LISEN sa...

Du är utmanad! Läs hos mig!!