08 mars 2007

Jill Johnson

Måste bara skriva lite om min mysiga tisdagkväll som jag tillbringade med K, L och P!
Vi hade upptäckt att vi alla gillar Jill Johnson och bokade därför biljetter till Cirkus där hon skulle uppträda. Vi började kvällen med en bit mat (naturligtvis K´s förslag!) på Blå Porten innan det var dags för kvällens musikupplevelse. Extra trevligt var det att vi togs emot i dörren på Cirkus av en glad och trevlig Jill Johnson som hälsade alla sina "gäster" välkomna. Det handslaget satte sen prägel på resten av kvällen. Och som Jill själv sa till publiken innan hon började: Vi står för musikaliteten och ni för spontaniteten!. Och så blev det! En riktig toppenkväll med fantastiskt bra musik och vi gick därifrån mycket nöjda och belåtna. Och vi var rörande överens om vilken fantastisk röst hon har!

Sen vill jag passa på att tacka L för en god middag :o)

3 kommentarer:

Stina sa...

Här var det fint!:-)

Ojdå, du är den tionde som utmanar mig.
Men jag skriver här vad jag svarat.
Puss

Så här skrev jag...


Jaha du...kan ju börja med att säga att min man sa- "-Behöver du hjälp så"... Hfrmf...

1. Kan vakna mitt i natten och tänka att jag måste upp och göra nåt. Känner jag att jag är för trött för det går jag upp och skriver en lapp, tar ett glas mjölk en chokladbit och går och lägger mig igen.

2. När jag tvättar de blandade ljusa färgerna i maskin, står jag sen och hänger upp den efter färg. Det är FINT.

3. Skämtar även när jag är dödssjuk, så det lär väl bli min sista grej, ett skämt.

4. På min gravsten ska det stå (det ska vara en liten en)..."Här ligger mamma och skräpar".

5. Är inte rädd för nåt, fast jag hatar tandvärk.

6. Alltid ärlig, även då jag sitter risigt till. Får man en smäll, kan man ju ändå lugnt leva vidare.

7. Skämtar så mycket och tokar mig så mina barn påstår att...de aldrig kommer att få en normal mamma.


För knäpp är jag...Men det är kul...
Kram Stina

Lella sa...

Va kul att du svarade, med tanke på alla utmaningar du fått!

Stina sa...

Såklart! Puss Stina