08 mars 2007

Nordic Style




Jag tycker sååå mycket om den gustavianska stilen och skulle gärna plocka ut några godbitar ifrån Nordic Style till mitt hem. Tittar man i engelska inredningstidningar som tex. Country homes & interiors finns den skandinaviska stilen representerad i så gott som varje nummer. Vill också lägga ut dessa bilder just idag till min mamma som fyller år, hurra hurra! Hon är fantastiskt duktig på att inreda sitt hem vackert och hemtrevligt, tror att bilderna här ovan faller henne i smaken.

Önska alla som tittar in här en trevlig helg!
Bilder från Nordic Style

7 kommentarer:

Stina sa...

Men hjälp vad fint!

Ja du, nu är jag ÄNTLIGEN klar med eländet. Puss Stina

Hem och Lycka sa...

Tack för utmaningen - nu kan du läsa! :-)

Jättefina bilder!

Lella sa...

Stina: Du var verkligen uthållig :o)

Mia: Nu har jag läst och skrivit hos dig! Och visst är bilderna fina , var svårt att välja från hemsidan så det blir nog fler.

Anonym sa...

Jag gillar också den gustavianska ljusa stilen så Tack för den länken har inte sett den siten tidigare!

LISEN sa...

Fina bilder!! Hoppas mamsen hade lyckat firande :-)

Lotten sa...

Ny blogg - Trevligt! Underbara bilder och möbler!

Lella sa...

Roligt att ni gillar bilderna!