27 mars 2007

Boktips!

Funderar på om jag ska gå på mässan Nordiska trädgårdar. Känner mig kluven, ska man gå dit och bli inspirerad eller ska man satsa på sin egen trädgård nu när solen ska skina? Vi får se hur det blir. Men om jag nu tar mig dit så kan jag tänka mig att köpa boken Enkla projekt för trädgården av Malena Skote. Den innehåller tips på roliga projekt till trädgården och blandar både nyttosaker som krukor och spaljéer med annat som bara är till utsmyckning. Jag har bläddrat i den som hastigast men det räckte för att bestämma mig för att den vill jag ha, hoppas att den infriar mina förväntningar! Sen finns det så mycket annat som lockar på mässan - några nya fröpåsar, en pion skulle inte vara fel, tidningar, roliga krukor o.s.v..... Ju mer jag tänker på det desto mer lockar det att ta sig dit, trots att man måste vara inomhus och trängas :o)

P.S. Köpte aldrig boken på mässan och tur var väl det för jag fick den senare i present av min kompis L, supergulligt!

Inga kommentarer: