27 augusti 2007

Bedtime

Jösses, hur förkyld får man bli egentligen? Har varit helt sänkt i en vecka nu och börjar bli riktigt less. Men nu ska jag pigga på mig med att börja blogga efter en ganska lång paus. Började pausen med en härlig semester i Skåne och Danmark. Fick verkligen mersmak och vill så fort tillfälle ges åka tillbaka till Österlen och Borregården. Var där alldeles för kort tid och till råga på allt regnade det när det var fototime, tråkigt eftersom det fanns mycket fint att fånga med linsen. Ägaren till Borregården var en riktigt trevlig man som jag hade kunnat prata länge med och butiken som fanns där var underbar. Men sen bar det av till Danmark och där bodde vi på ett av Guldsmedens hotel. Det var också ett toppenställe att bo på och i Köpenhamn kan man bara inte ha tråkigt! Besökte mysiga restauranger, shoppade i små butiker, gick på Ströget (fast på tok för sent, de stänger kl. 18:00!!) och en sväng på tivoli hann vi också med. För att nu koppla denna text till min bild så är sängen från Mio väldigt lik den vi sov i på Guldsmeden och jag tycker den är jättefin. Kan helt plötsligt tänka mig en himmelsäng, surprise där :o)
Bild från Mio

2 kommentarer:

Nässelblom och choklad sa...

Hoppas att din förkylning har gått över nu! det låter i alla fall som om du har varit ute på en trevlig resa. Platsen för kräftskivan här nedan är verkligen väl vald, den skulle man ha tillgång till och lite värme förstås!

Lella sa...

Nässelblom & choklad: Tänk att jag är fortfarande snuvig, helt otroligt! Fast det verkar som alla är mer eller mindre förkylda just nu. Visst ser platsen härlig ut :o)