10 augusti 2007

Mot Skåne vi styr :o)

Nu måste jag bara visa bilder från det Bed & Breakfast som vi kommer att bo på om några dagar. Platsen är Österlen och gården heter Borregården. Deras rum är varsamt renoverade och personligt inredda. Och är det något i rummet som man tycker särskilt mycket om, ja då kan man förmodligen köpa det och ta med sig hem. Vi får väl se vad man kan hitta i just vårt rum :o) Men om man mot förmodan inte skulle hitta något på rummet så promenerar man bara till gårdens egna inredningsbutik och kanske finns det något där som kan passa, kan det bli bättre, jag bara undrar?! Galleri finns också samt ett café som måste undersökas grundligt, kanske beställer vi en egen matsäckskorg och tar en fika ute i det gröna.
Sen fortsätter resan mot Köpenhamn och Hotel Guldsmeden men det har Lisen redan bloggat om så det får ni läsa om där. Har också fått toppentips av Poppins och jag ser fram emot att besöka Krapperup slott för en go´fika.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hur mysigt som helst ser det ut! Jag skall själv ner till köpenhamn i höst och Guldsmedjan lockar verkligen! Ge mig gärna en rapport om det verkligen är så fint som det låter.

Poppins sa...

Åh, vilken härlig resa du kommer att ha! Borregården ser underbar ut, var inte och surfade lite på hemsidan. Och Guldsmeden också. Ta nu mycket bilder så vi får se hur ni har haft det.
Och hoppas fikat på Krapperup blir gott.
kram

Eva Agnes sa...

Österlen är ju bara så underbart. Och så fint ni bodde på Borregården.
Nu ska jag gå till Lisen och se vad hon skriver om Köpenhamn.
Kramar Eva Agnes

Signes Vind sa...

Ser spännande ut - har antecknat tipset för en eventuell resa. Hoppas få mer kött på benen när du är hemma från resan.

Lella sa...

Charlotte: Ja, jag längtar. Och en rapport kommer!

Poppins: Det kommer att fotas mest hela tiden ;o) Och tack än en gång, bloggeriet är ju toppen, man får ju så många bra tips!´

Eva Agnes: Har inte kommit iväg än men snart så....Ska bli toppenkul.

Lotta: Ska du självklart få ;o)