06 augusti 2007

Ny bekantskap

Är inte detta en vacker bild!? En riktigt dröm för oss med dragning åt det lantliga hållet. Väskan är inte dum den heller... Bilden är från butiken Homes in Heaven, en helt ny bekantskap för mig. Hittade dit under en shoppingrunda nu i somras och blev så förtjust i allt jag såg. Trevlig personal var det också och det är något som betyder mycket för att man ska vilja återvända dit eller som här, tipsa andra. Det kanske är en arbetsskada men jag tror nog att de flesta sätter stort värde på kunnig och trevlig personal. Så denna butik får fem plus av mig :o) Kan inte låta bli att lägga in några fler bilder när jag ändå håller på.
Bilder från Homes in Heaven

10 kommentarer:

Poppins sa...

Oh, så vackert. Precis en sådan stil som får mitt hjärta att banka lite fortare.

Maria sa...

Jättevackert! Var låg affären? I London?

Lella sa...

Poppins: Jag håller med dig! Klädskåpet är underbart, ja allt är såklart fint.

Maria: Nejdå den finns i Stockholm, närmare bestämt på Karlavägen. Minns ej nummret men det står säkert på hemsidan.

purple area sa...

Vackra bilder, härliga färger!

Anonym sa...

Visst är det viktigt med trevlig personal! Jag kan bojkotta en butik för livet om personalen är otrevlig. Ska kolla in den här vid nästa Sthlmsbesök!

Lina Gardelid sa...

Hej hopp vilken fin blogg du hade! Den vill jag gärna länka till så jag hittar tillbaka! =)

Tack för kommentar i min blogg!
Alltid kul när det man gör uppskattas!

Hoppas allt är bra!
Kram /Lina

LISEN sa...

Mmm...vilka fina bilder! Väldigt inspirerande. Och som sagt...personalens bemötande är superviktigt!

Lella sa...

Purple: Visst är det!

Lisa: Men visst är det så, råkade nyss ut för det i Malmköping. Både jag och min mamma hittade flera fina saker men skippade köpet pga. riktigt nonchalant och otrevlig kvinna (förmodligen ägaren). Hittade en annan liten butik som drevs av mor och dotter som var raka motsatsen, supertrevliga, och där handlade vi! Den heter Atelje Fåret by the way :o)

Lina: Tack, va glad jag blir! Ska länka till din fina blogg oxå ;o)


Lisen: Visst är de underbara! Butiken är fin men blev snäppet bättre efterom tjejen där var så trevlig :o)

Anonym sa...

Tack för tipset! Den butiken har jag missat. Vad glad jag blir när jag hör fler som vägrar handla av snorkig personal. Det borde vara förbjudet att stå eller ha affär om man beter sig...

Lella sa...

Charlotte: Håller helt med! Jag tappar helt intresset om personalen är har en taskig attityd. Tjing