12 juni 2007

Bokförvaring?

Nu har det blivit mycket blommor på bloggen och mer kommer det att bli när jag kommer åt mina bilder från Monets trädgård. Och blommor finns det alltså gott om på tomten men växthuset däremot lyser med sin frånvaro (än så länge!), får bli ett litet ett i väntan på det stora. Visar en bild på alternativ användning av ett växthus och en bild med lite mer klassisk stil :o) Gillar den moderna avskalade stilen och på vintern skulle jag absolut kunna tänka mig att ha böcker i det. Och när jag nu är inne på böcker måste jag säga att Stieg Larssons Män som hatar kvinnor var precis så bra som alla har sagt, den uppfyllde alla förväntningar som jag hade. Otroligt svår att lägga ifrån sig och jag väntar ivrigt på att Flickan som lekte med elden och Luftslottet som sprängdes ska dimpa ner i brevlådan. Läste också Camilla Läckbergs nya bok Tyskungen och den var också riktigt läsvärd. Som ni förstår har det blivit en hel del deckare på sista tiden så nu måste jag byta spår, vi får se vad som hamnar på mitt nattduksbord härnäst?

8 kommentarer:

Stina sa...

Vad mysigt det ser ut. Kramiz

Anonym sa...

Ah, ja, visst ver Män som hatar kvinnor bra? Är just nu mitt inne i Flickan som lekte med elden :)

Finurlig förvaring av böcker, snyggt!

Ha en fin dag!

Poppins sa...

Förstår nu vad du menade med deckarpaus! Men det är svårt...
Hade gärna också haft böcker i ett sådant växthus. Kul idé.

Anonym sa...

Hihi...kul bild med böcker i växthuset! :)

Anonym sa...

Åh så gulligt som bokförvaring!! Gillar...

Lella sa...

Stina: Ja visst gör det men jag minns inte var jag hittade bilderna...

art[e]fact: Lyllo dig, jag väntar på mitt bokpaket fortfarande :o(
Lite nytt, har ej tänkt/sett det förut.

Poppins: Visst är det svårt, särskilt på sommaren av någon mystisk anledning?!

Signe: Ja det skulle jag kunna ha hemma hos mig, om jag nu hade något växthus :o)

Anna: Jag gillar med!

purple area sa...

Vad fint, gillar att det är så kantigt och strikt utan en massa krussiduller!

Lella sa...

Purple: Ja ibland behöver man lite kantighet, gillar tanken med annorlunda förvaring :o)