21 juni 2007

Midsommar...redan!?

Tänk att det är samma visa varje år, midsommarafton bara ramlar över en med buller och bång och inte har man planerat någon fest i sommarhuset med dans kring midsommarstången och dopp i sjön framåt natten. Tror att jag måste börja påminna mig själv ungefär kring påsk att det blir midsommar och du kommer att vilja ha en fest!!! Men nu kommer morgondagen att bli jättemysig, trots utebliven fest, med vänner och knytis och förhoppningsvis kan vi äta i trädgården utan att få regn i vare sig maten eller snapsen.
Må så gott och glad midsommar på er :o)
Bild från House Doctor

10 kommentarer:

Poppins sa...

Ha en trevlig (oplanerad) midsommar! Här regnar det och lär göra så imorgon också.
Kram

Signes Vind sa...

De bästa helgerna blir ofta de oplanerade när man inte har så höga förväntningar på att allt ska vara så perfekt. Trevlig midsommar på dig!!!!

Anonym sa...

Ha en trevlig midsommar!! Kram!

Anonym sa...

Oftas blir det oplanerade trevligast, eftersom det är så kravlöst. :-) Hoppas ni hade kul. Det hade vi på vårt enkla knytkalas!

vinklar o vrår sa...

Hoppas att midsommar blev mysig! Kikade på ditt inlägg om Focus de luxe och latteskeden måste man ju bara också införskaffa ;-)

I Veras hus sa...

Tack för kiket på min blogg!
Nu fick jag en till jättemysig blogg att läsa,din är verkligen fin.

Välkommen tillbaka!

Anonym sa...

Vilken fin bild! Hoppas du hade en fin midsommar!..det hade jag :)
Jo, ang. min skolplansch så hittade jag den på en liten loppis på en mindre ort och de skulle stänga loppisen och hade halva priset på det som fanns kvar...hittade två såna planscher med olika motiv och betalade 70:- för två!! Superbilligt!...Såg förresten din text om dig att du köper på tok för många inredningstidningar..hihi..det gör jag med! :)

Tingeltangel sa...

Känner igen mig i det du skriver. Jag tycker faktiskt de flesta helger kommer så där plötsligt och överraskar en. Hoppas du fick det riktigt skönt i alla fall.

Lella sa...

Vi hade det toppen, satt i vårt icke färdiga gästhus/förråd och åt god mat tillsammans med våra kompisar.

Philippe Rissetto sa...

Superbe... j'aime beaucoup.