05 september 2007

Dreamy!

Kan man bli kär i en soffa? Jo, jag tror faktiskt det. I alla fall efter att ha sett Stoubys soffa Gemini-Heaven Scent som jag föll pladask för. Har trott i fyra år att vår soffa Adam är vad jag vill ha men nu börjar jag tvivla. Kanske är Heaven Scent inte så skön att ligga och titta på tv i (är nämligen Adam!) men soffan är underbar att titta på, som ett smycke, och har säkert en jättebra sittkomfort. Gemini finns nu också i vitt, grönt och orange. Lite tråkigt är det att modellen Loveseat inte finns på bild, men jag har ju blivit kär så jag ska inte klaga.

4 kommentarer:

Lime sa...

Håller med, verkligen supersnygg! Blundar och ser en vit eller grön i mitt hem! Häärligt! Tråkigt det där med Flowershowen häromdagen. Tur att det vägdes upp något med Formex-mässan. Önskar så att jag också kunde besöka den... men, men... Jag får väl nöja mig med era rapporter :-)

Lella sa...

Men visst, en vit skulle vara läckert om än opraktiskt, men va sjutton, drömma kan man ju. Ja det var tur att Formex var roligare än Ulriksdals Flowershow, annars hade jag deppat ihop. Tjing!

Hem och Lycka sa...

Har sett den där, så otroligt snygg! kramizz

Lella sa...

Mia: Mmmm riktigt snygg och brunt känns ju alltid rätt vid denna tid på året. Kram