28 september 2007

Kuddbehov

Nu vill jag ha nya kuddar i soffan! För tillfället ligger det två knölig och pastelliga kuddar från Linum i ett hörn som inte gör någon glad. Var helt ok i somras men nu måste de bytas ut mot något mysigare i mörkare färger. Har hittat några snygga på Ceannis, som ju även är ett väskparadis. Om jag måste välja några favoriter av dessa får det nog bli ettan och tvåan, eller kanske trean. Fast om jag bara tog mig tid skulle det självklart kunna åstadkommas något snyggt vid den egna symaskinen...eller kanske inte fullt så snyggt som på bilderna... Den som lever får se ;o)
Önskar nu alla en mysig helg.

7 kommentarer:

Stina sa...

Det där var snygga kuddar. Kul med lite ombyte.:-) Kram

Anonym sa...

Den bruna kudden i mitten har jag, fast i lila, den är underbar! Kuddar kan man aldrig få för många av! ;-) Trevlig helg!

Anonym sa...

ettan o tvåan var grymt snygga! men även fyran gick hem hos mig! hoppas du hittar riktigt mysiga kuddar att kura upp hos! trevlig lördag! kram

Anonym sa...

Jag gillade ettan, tvåan och trean. Ceannis upphör verligen inte att producera snygga textilier. Jag har ingen själv men snart så går det nog inte att motstå...

LISEN sa...

Jag håller med Charlotte om ettan, tvåan och trean. Trean är min abosluta favvo. Den har jag stått och klämt på...Skulle passa bra hemma här.

Anonym sa...

Ettan var jättesnygg! Hälsningar från en annan kuddoman!

Lella sa...

Stina: Ja det behöver man!

Pethra: Åhhh lyckos dig!
Och så är det nog, för många kuddar det går liksom inte...fast maken håller nog inte med ;o)

Skogsfrun: Mmmm det är svårt att välja. Vi får se vad det blir till slut, kram.

Charlotte: Nej de är verkligen duktiga och kollektionen växer, mycket trevligt för oss kunder!

Lisen: Skulle vilja se just trean i verkligheten för jag är lite fundersam på färgen, får spana efter den. Kram

Lisa: Finns det kanske något som heter kuddfetisch?!?! Tror att skor, väskor och kuddar hänger samman på något märkligt sätt..