19 september 2007

Ny look!

Dags att förnya sin blogg och kanske är det lite mer höstfärger som lockar. Vi får se hur slutresultatet blir, ska laborera lite med nya färger. Vore inte så dumt att lära sig HTML också.

Bilden ovan har en jättefinsäng och jag tycker att den lila färgen är snygg, trots att jag alltid säger att jag inte är en lila tjej. Får nog backa på den punkten för jag har tidigare visat kläder från Hobbs som också hade denna färg. Men man är ju inte sämre än att man kan ändra sig. Tycker att allt känns snyggt och vilsamt på bilden, utom de supertråkiga gardinerna! Hur tänkte de där frågar jag mig? Nej, nu ska jag fortsätta prova mig fram bland alla färgval, tjing.

8 kommentarer:

Poppins sa...

Jättesnygg layout men först kände jag inte igen mig... Sängen i lila och grått är mycket vackert. Som jag skrivit innan är jag ingen lila person egentligen men när jag ser den här bilden, faller jag totalt. Kanske lila passar så bra på hösten?
kramar

Lella sa...

Tack, var i behov av lite förändring. Och visst känns lila rätt just nu, kan det vara påverkan genom t.ex tidningar?!

purple area sa...

Det är ganska mycket lila nu, det kan vara snyggt, men i små mängder och gärna i den här mörka färgen.

LISEN sa...

Lila. Funkar alltid för mig. I rätt ton och lagom dos. Och där är jag ytterst kräsen... Fina lakan.

Lella sa...

Purple: Absolut, ingen överdosering! Och väldigt snyggt till vissa dova gröna toner.

Lisen: Absolut igen, ska vara den rätta tonen. Får rysningar när jag tänker på 80-talslila (som jag hade en mycket av...hurv!)

Cecilia sa...

Väldigt fin ny layout och trevliga inlägg de senaste dagarna - vad duktig du är!

Lella sa...

Cecilia: Tack, va glad jag blir(sträcker på mig :o))!
Upptäckte att färgerna blev helt olika på olika skärmar. Hos mig är det beiga toner medans det på andra ser grått ut?! Ska fixa lite mer när tid finns.
Kram

Anonym sa...

I love the striking purple duvet cover, pillows and accessories which, along with the mirrored and decorative pieces, adds sophistication and elegance to the neutral palette of the surrounding room. It really does make the bed a focal point and make it look very inviting indeed!