22 september 2007

So´Home

Måste visa några fler favoriter från So´Home. Alla kanske inte tycker att överdrag till strykbrädan är så mycket att jubla över :o)
Men som sagt var så hittade jag fler riktigt charmiga saker som får hamna på min önskelista. Det är snygga saker till badrummet. Bokstäverna är jättecoola, en klar villhasak, och en burk med tvålflingor är både vackert och lite nostalgiskt. Handukarna är väldigt vackra tillsammans men var och en för sig skulle det kännas lite för lamt för mig, hade nog blivit några med mönster istället. Men just dessa färger ihop gör att jag skulle kunna tänka mig bilden som färginspiration till badrummet här hemma. Och den fina brickan kommer bra till pass när man kopplar av med en kopp te efter att man haft ett litet hemmaspa kanske!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka härliga och vackra bilder du letat upp. Jag gillar bokstäverna skarpt. Jag får nog surfa dit själv och kolla. Tack för tipset. Trevlig helg. Kram.

Poppins sa...

Väldigt vackra milda färger som är en njutning att titta på. Även överdragen till strykbrädorna var vackra.
kramar

LISEN sa...

Hihi...där rök en av mina planerade bloggbilder...den översta sparade jag nyligen för ett framtida inlägg. Den är såå fin. Och likaså de andra du hittat.

Lella sa...

Bodil: Bokstäverna ska jag slå till på! Hoppas att din helg har varit bra, kram.

Poppins: Ja färgerna är vackra och känns behagliga till ett badrum.

Lisen: Se där! Ska spana in vad du visar istället :o)

Tingeltangel sa...

Vilka fina bilder. Och tack för tipset. De där bokstäverna känner jag genast att jag bara måste ha.

Lella sa...

Tingeltangel: Ja de är ett fynd som jag inte tänker missa :o)