21 september 2007

Överdrag

Jäpp, jag är en konstig prick. Jag gillar nämligen att stryka, har alltid gjort och kommer alltid att göra. Det enda som inte har varit riktigt bra den sista tiden är mitt överdrag till strykbrädan. Det är blekt och fläckigt, riktigt tråkigt att ställa fram och speciellt när strykbrädan brukar stå placerad i vardagsrummet (tittar ofta på tv samtidigt). Hur lycklig blir man då inte när man hittar dessa fina överdrag hos So´Home! Nu blir det bara lite svårt att välja. Kanske man ska slå till på flera?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Gôr fina överdrag. Kanske en strykningshatare som jag skulle kunna tänka sig att ta fram järnet lite oftare.

Hugomamma

Anonym sa...

Lite lyx i vardagen har aldrig skadat!Köp ett par vetja!

Vad fin bloggen har blivit med de nya färgerna!

Lella sa...

Hugomamma: Du menar alltså att du inte gillar att stryka!!!!!
Klart det blir roligare med ett flott överdrag, slå till på ett vetja ;o)
Kram

Charlotte: Ska bli!
Och tack, är jättenöjd (för stunden...)
Kram

Anonym sa...

Nämen, jag som precis idag har hållit på med att häfta fast ett nytt tyg på strykbrädan, inte visste jag att det fanns så snygga färdigsydda!

Lella sa...

Lisa: Ditt är säkert ännu snyggare ;o)

Åza sa...

Hej!
.ville bara säga att du har en jättebra blogg, den kommer jag besöka fler gånger, mycket bra mix av sånt som är intressant. :)/ Åza