18 september 2007

Väsksugen!

Oj oj oj vilket långt uppehåll det blev. Det var verkligen inte meningen men sjukdom,resor och mycket arbete satte p för mitt bloggande men nu är jag på hugget igen.
Är sugen på att visa lite snygga laptop-väskor. Förr fanns det bara trååååkiga svarta väskor att förvara sin bärbara i men jag gissar att kvinnors förkärlek till väskor i kombination med sjunkande priser på datorer har lett till denna orgie i snygga väskor. Väljer att visa bilder på, enligt mig, toppensnygga exemplar från Acme made.

Snygga, prickiga, lurviga....

Lite retro känsla...

Très élégant...

Ullig och varm till vintern...

4 kommentarer:

LISEN sa...

Oba, vilka supersnygga väskor...2, 4 och 6 är mina favoriter. Får jag bara välja en blir det nummer 4!

Lella sa...

Lisen: Svårt att välja....Nu till hösten känns nr.2 rätt men när det våras så vill jag nog ha nr.1!
Kram kram

Poppins sa...

Jättesnygga! Vill ha!!! Behöver faktiskt en sådan väska men eftersom alla ser så tråkiga ut har jag dragit på det. Men nu vet jag vad jag vill ha. Men vilken... Kanske en av de prickiga men den sista var också snygg. Ja, allihopa... Kanske jag ska ha en för varje dag i veckan :)

Lella sa...

Poppins: Det tycker jag absolut att du ska ha ;o)
Tror att det fanns återförsäljare i Malmö och Göteborg.