09 maj 2007

Krispig dukning

Idag ska jag på 2-årskalas! Ska gratta bästa vännernas tvillingar A och O som blir två år, helt otroligt vad tiden går(och nu låter man verkligen som en tant!). Ska köpa presenterna idag och jag skulle kunna tänka mig något från Himlas juniorkollektion som har riktigt fina filtar, nallar och pyjamasar. Vill inte avslöja allt genom att visa bilder på dessa saker så det blir istället några bilder som inspirerar till goda middagar. Tycker om färgerna och stämmningen på bilderna men har själv inte så mycket lime och turkost hemma. Eftersom jag försöker ha en ganska romantisk/lantlig stil(mitt i byggröran:o)så får man försöka vara så konsekvent det bara går att vara, inte alltid så lätt tycker jag. Håller med Tingeltangel som skrivar om detta dilemma!
Bilder från Himla

4 kommentarer:

Poppins sa...

En härlig färgkombination, det ser verkligen fräscht ut. Gillar lite färg att bryta av det ljusa med. Sitter gärna och äter gott vid ett sådant bord.

Lella sa...

Poppins: Visst ser det fräscht ut. Skulle kunna tänka mig dukningen ute i trädgården också!

Anonym sa...

Ha, ha precis samma bild har jag bloggat om. Jag har inte "snott " din ide men kul att se att vi har samma "smak" :-) Länkar föresten till dig!

Lella sa...

Charlotte: Ja det händer ibland och då känns det bara roligt för man får som du säger ett kvitto på att man samma smak ;o)
Roligt att du länkar!