10 maj 2007

Jösses...

..vilken rolig radio, det sötaste jag sett på länge! Tycker faktiskt om att rensa i rabatterna, rogivande och tid att låta tankarna flyga iväg. Och med denna radio bredvid sig kommer det att bli om möjligt ännu roligare att pyssla. Du hittar den hos Buxus Trädgård.
Den är tillverkad i gjuten plast(fuktsäkrad)vilket känns bra med tanke på att jag är lite slarvig med att plocka in efter mig när orken tar slut för dagen. Den fina dekoren på radion är gjord av Alan Titchmarsh. Stor efterfågan(tror jag det!)har gjort att den är slut på lager men man kan förhandsboka så skickar de hem din radio så fort den kommit in på lager.
Tjing!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Den liknar den som Hannela köpte, i stilen. Fast hennes var en kanna. Kul! :-)

Anonym sa...

shit pommes frites! supersöt! och matchaig med rabatten!

LISEN sa...

Den är lite rolig. Har du beställt en än??

Poppins sa...

Nej, gud vad kul! Jag gillar egentligen inte radio i trädgården för jag vill höra fåglarna. Men jag tror knappt man kan motstå denna....

Anonym sa...

Den var ju underbar :)

Lella sa...

Cleo: Måste jag spana in!

Pernilla: Håller helt och hållet med ;o)

Lisen: Nix men planerar att göra
det i helgen, vill du också ha en?

Poppins: Häller delvis med om att inta ta med sig radion ut men iblnd kan det vara skönt med lite skvalmusik i bakgrunden. Speciellt om radion smälter in i naturen :o)

Helena: Mmmm visst är den.

Cecilia sa...

Så fin! Rolig form och snyggt dekorerad. Nu när jag inte har en trädgård kanske jag kunde ha den i köket? Jag tror faktiskt att det skulle passa?

Signes Vind sa...

Underbar radio. Brukar ha MP3-spelare om halsen men denna söta hink vill jag ha!!!!

Lella sa...

Cecilia: Visst är den tuff i köket också, helt perfekt skulle man kunna säga ;o)

Lotta: Ja, helt klart en "vill ha sak"! MP3-spelare är kanske hyggligare mot grannarna egentligen, men den är ju så cool...