23 maj 2007

Paris, here we come!

Nu är det äntligen dagen P som i PARIS! Och det ska bli underbart, som jag har längtat. Har samlat på mig en massa bra tips så det kommer inte att bli några problem att få tiden att gå, känns i och för sig som just det problemet är ganska obefintligt i en storstad som Paris :o)
Tyvärr fick jag ett elakt virus i helgen som inte riktigt har försvunnit men det känns lite bättre för varje dag som går. Men p.g.a. det har det inte blivit så mycket bloggande de sista dagarna men det tänkte jag ta igen när jag kommer hem.
Hej på ett tag!

10 kommentarer:

Poppins sa...

Oj, vad härligt. Det var länge sedan jag var i Paris... Ha det riktigt skönt, njut av försommaren och ät gott! Kram

Drömskåpets Hanna sa...

Åh, vad avundsjuk jag är nu... ;)

Anonym sa...

Hoppas resan blir toppen. Ta gärna med dig matminnen hem. :-)
Kram Ina

Lime sa...

Ha nu en himlans trevlig resa och roa dej kungligt! Ska bli kul att höra hur du haft det när du kommer hem!

Signes Vind sa...

Hoppas allt är bra på resan - och att vi får ta del av dina intryck när du är hemma.

Tusset sa...

Ha en jättebra resa!

Nässelblom och choklad sa...

Hoppas att du blir bra genast. Ha en jättehärlig Parisvistelse!

Cecilia sa...

Jag kan väl tro att Paris var fantastiskt! Hoppas att du fick vara kry och att du kan berätta lite om inredningstendenser i den franska huvudstaden?

Anonym sa...

ojoj gud vad roligt! trevlig resa!
shoppa massor!

Anonym sa...

Ha nu en helt underbar resa!!!