19 maj 2007

Musik och shopping!

Jäpp, idag ska jag till Globen på konsert! Visserligen har Josh Groban bara blivit tilldelad Annexet istället för en mysig plats som t.ex Cirkus, men det spelar ingen roll för idag ska jag få lyssna på underbar sång av Josh och då kan jag sitta var som helst, så det så. Ska gå dit med vännen I och någon mysig restaurang ska vi också besöka. Ska bli så roligt, känns lite som julafton när man var barn - höga förväntningar på kvällen med andra ord :o)
Sen vill jag kasta in ett shoppingtips, besök butiken Granpa! De har butik på Söder och Kungsholmen och där blandas inredning med mode, böcker m.m. Skriver på hemsidan att de lovar att blanda högt och lågt! Killarna som driver butiken har även varit kreativa och knåpat ihop det roliga Stockholmspelet.Rolig bild från Granpa (och på frågan svara jag c, sen Jesus var en liten pöjk!)

Ha en toppenlördag, tjing!

5 kommentarer:

Signes Vind sa...

Hoppas konserten var bra. Har några av hans skivor - fantastisk röst!!

Anonym sa...

Tack för tipset, missade den affären vid senaste Sthlmsbesöket, ska kolla in den vid nästa! Hoppas att konserten var bra, men det var den väl!

Lella sa...

Lotta: FANTASTISKT!!!!!!!
Hoppas att du såg honom i morse hos Tilde på fyran. Hans konsert var verkligen, verkligen fantastisk.

Lisa: Något att besöka nästa gång du kommer till Stockholm. Och med risk för att bli tjatig...UNDERBAR sång och hans orkester gick inte av för hackor den heller :o)

Tingeltangel sa...

Jag hoppas du hade en fin kväll med Josh. Han är ju bara så underbart bra.

Lella sa...

Tingeltangel: Fantastisk kväll! Hoppas att det inte dröjer allt för länge tills han kommer tillbaka.