08 maj 2007

Skoproblem

Nu har jag letat på nätet efter "fotriktiga" skor och tänkte visa er lite av vad jag hittat. Har själv problem med fossingarna och har jättesvårt att hitta snygga skor som är snälla mot fötterna. Man vill inte alltid gå i tantskor eller gymnastikskor! Vi får se om något av dessa par kan bli mina nya sommarskor? Förr köpte jag skor så ofta tillfälle gavs men nu är det en sällsynt utgift, tyvärr. Skorna som jag visar är från Scholl och Birkenstock och de här plus en hel massa andra modeller hittar du hos Have2have.se .

En favorit sen tidigare, är glad att den finns kvar. Tänker på godishalsband som man köpte när man var liten när jag ser dem :o)

Och de här kommer från Birkenstock styled by Heidi Klum - Wall of Kiss
Och sist ett par guldiga som kan fungera på partyt!

7 kommentarer:

Poppins sa...

Jag gillar fotriktiga skor. Heidi Klums sandaler får gärna plats i min garderob.

Signes Vind sa...

Är ju som sagt mycket förtjust i Heidi Klums men också de med pärlor från Scholls tittade jag på redan förra året men kom inte till skott..

Tingeltangel sa...

Vilka roliga och fina skor Du hittat. Skulle inte tacka nej till de med pärlorna.

Ilva sa...

du får ta dig en tripp hit ner, det finns massor med roliga fotriktiga skor, t.o.m. jag som har klara problem med fotriktigaskorimagen köper mig sådana!

Lella sa...

Poppins: Ja det kommer fler och fler snygga sandaler, tack och lov för det :o)

Lotta: Visst är de med pärlor fina, ska nog slå till i år.

Tingeltangel: Tack, håller med dig. Har fler modeller på lager, blev lite plåttrigt att visa alla.

Ilva: Det skulle jag verkligen vilja!!!! Utbudet här känns något begränsat så det låter lockande med en tripp ner till dina trakter(av flera anledningar:o))

Cecilia sa...

Jag håller med om att Heidi Klums är snyggast och Birkenstock är ju alltid bekväma!

Lella sa...

Cecilia: Ja man får trösta sig med det när man måste avstå från alla söta sommarsansaletter ;o)